نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | عرضه سرخابی‌ها بازار را سبز می‎‌کند؟

  • کد خبر: ۱۰۱۰۳۵
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
پیش‌بینی بورس فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | عرضه سرخابی‌ها بازار را سبز می‎‌کند؟
هفته آینده بورس علاوه بر اخبار مذاکرات وین، تحت تاثیر بازگشایی منفی شستا و عرضه سرخابی‌ها نیز خواهد بود. این اتفاقات چه تاثیری بر بورس شنبه خواهد داشت؟

به گزارش شهرآرانیوز، هفته‌ای که گذشت اتفاقات متعدد و تاثیرگذاری برای بورس افتاد، از بازگشایی منفی شستا تا پذیره‌نویسی استقلال و پرسپولیس در بورس. اما پیش‌بینی بورس هفته آینده چگونه است؟

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: اتفاقات هفته آتی را به سه دسته می‌توان تقسیم کرد. هفته جدید را با مجموعه غیررسمی از اخبار برجام شروع می‌کنیم که مثبت است و منابع خارجی دارد. از طرف دیگر شاهد مقاومت دلار هستیم که این اخبار تاثیر مثبتی روی بازار دارد.

وی ادامه داد: از طرفی شستا که چهارشنبه هفته گذشته منفی و کمتر از پیش‌بینی بازگشایی شد، توجه زیادی را به خود اختصاص داد. این موضوع می‌تواند سیگنال مثبتی برای بازار باشد. احتمال اینکه شستا آهسته و پیوسته با حجم بالا به سمت مثبت حرکت کرده و شاخص را با خود همراه کند، به شدت زیاد است.

عصاری عنوان کرد: خبر پذیره‌نویسی استقلال و پرسپولیس نیز برای بازار هفته بعد مهم است. معمولا پذیره‌نویسی‌ها بازار را با فشار فروش همراه می‌کند ولی به واسطه اینکه کدهای زیاد و جدیدی وارد بازار می‌شود، شاید استقلال و پرسپولیس جان دوباره‌ای به بورس بدهد و بورس حرکت مثبتی داشته باشد. البته با توجه به اینکه پذیره‌نویسی‌ها برای تامین نقدینگی، فشار فروش دارند ممکن است بازار را به چالش بکشند ولی شاید برای این دو نماد وضعیت و رفتار بازار متفاوت باشد.

این کارشناس بازار سهام گفت: در مجموع، من هم شنبه و هم هفته خوبی برای بازار پیش‌بینی می‌کنم و امیدوارم بازار رمق تازه‌ای بگیرد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->